söndag 31 januari 2010

2 VECKOR!!

Idag har 2 veckor gamla valpar fotats av Jamppa och det blev fint till slut......här är killarna......ha.ha.ha...vad du är rolig brorsan!!
...namn har vi fått också...Aidamos Saving all my Love for you/ Rost hane
Aidamos Greatest Love of all/Blå hane

-----------------------------...och småflickorna...som är mycket envisa båda två... Aidamos Miracle of Love/ Lila tik
Aidamos Power of Love/ Orange tik

------------------------------...resten av tjejerna där för tillfället svarta leder viktmässigt, det var hon som vägde mest vid födseln......men dom andra är också välgödda...ibland ser det ut som dom ska spricka...
Aidamos Crazy little thing called Love/ Grön tik "Märta"
Aidamos Love is all around/ vinröd tik
Aidamos Love at first sight/Svart tik

-----------------------------...Mamma Tösen med "lillan"

Maria Pia!
Tack för att du kom och hjälpte oss med valparna, det var guld värt.

God Natt Allihop!!

7 kommentarer:

  1. Hej Annika!
    Vilka fina valpar!! Ska bli så spännande att se dem sen. Anna och jag funderade på om vi skulle åka upp innan vi åker till Crufts, för sen har du kanske levererat alla valpar när vi kommer hem.
    Kursen för O´Shea var på 2 x 4 timmar och jag rekommenderar alla att gå den. Det handlar ju mycket om fritt ställande, som inte vi är så vana vid med settrar, men ack så fint om man behärskar det. I alla fall så lovar jag att man får en roligt dag, och hundarna älskar det!!
    Vi kommer att ha en kurs för honom nästa år igen:)

    SvaraRadera
  2. Jampa!!! Kan jag gå fotokurs hos dig????
    Vilka fina bilder, jag blir så sugen på valp!!
    Kan riktigt känna lukten av dom, det finns inget
    goare än lukten av en valpmage.

    SvaraRadera
  3. Vilka fina namn valparna har fått och Märtas namn passa till henne,hon är min abbsulut favorit.
    Klart är dem andra är fina med och söta.ge dom en puss från mig.
    Tack för sist.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Lovely valper :-) Så fort tiden går!

    SvaraRadera
  5. Ingen fara mamms =)
    Det var lite kämpigt men roligt också =))

    Kommer nog ner snart igen =)

    SvaraRadera
  6. och självklart måste jag komma ner och kika på dom innan du säljer dom, det hinner jag ju =P

    SvaraRadera
  7. åhh man vill snusa på valpar...........

    SvaraRadera