måndag 11 januari 2010

VARDAGSBESTYR!!

Idag har det varit en "ärende" dag när skolan startat igen.
Ny klotång har inhandlats, båda våra gick sönder med några dagars mellanrum.
Jag har tittat efter valphalsband, det finns så fina färdiga paket med halsband i olika mönster och färger men fastnade för denna... ...not... ...jag tyckte om dessa...
Jag måste erkänna att det är ganska skönt att det är vardag igen, rutiner kommer igång ordentligt även om det är den där "doftrika" rutinen att ta ut hästarna.
En promenad i det fortfarande jättefina vintervädret, en träningsrunda med Agnes som funkar bra, Timon är väldigt alert och det verkar som han inte har så ont längre.
I morgon ska Timon till fysioterapeuten, får höra vad hon tycker om gamlegubben.
Tösen mår bra men är stor om magen...hon har bäddat i valplådan flera gånger idag, det är jättebra att hon vet vad det handlar om, det är ju första gången och hon har aldrig bäddat så som Cherie gör när hon är skendräktig.
God Natt och Sov Gott Allihop

1 kommentar:

  1. hahaha jag skulle helt klart röstat på halsbandet öbverst i bild =P

    Har ni också soligt vinter väder?
    jag ska ut om en stund på promenad hade jag tänkt.
    Grabbarna jobbar i dag.
    Så jag unnade mig en sovmorgon och sen frukost =)
    Pussss

    SvaraRadera