lördag 30 januari 2010

KALLT OM TASSARNA!!

Nu är snart Carins raggsockar färdiga och jag har varit och handlat garn till raggsockar till hundarna, dom kan inte gå några långrundor i det här askalla vädret...skojar...men vilken vinter vi har...faktiskt har vi på den korta promenaden diskuterat om strålen fryser i kölden när "hanarna" pinkar...någon som vet??...valparna är nu väldigt lugna, äter och sover...jag vet...dom laddar för den stora förändringen nästa vecka...nu är dom bara "pussgoa"......Mor och Dotter...
...stående fågelhund 2 veckor gammal...
...här e´dom "pussgoa"......min bild igår......och Maria Pias bild idag...
det har varit stor fullmåne och vi har testat olika varianter av denna lampa uppe på himlen...

God Natt Allihop

1 kommentar:

  1. ÅH, nu bara måste jag komma å pussa på dom snart.. sååå söta!
    Vi har -20* och jag riktigt lääängtar efter mina raggsockar! Tyra ville inte gå idag, det var för kallt enligt hennes smak.
    KRAM

    SvaraRadera