söndag 10 januari 2010

VALPAR VALPAR!!

Nu är det valpar överallt i alla husen.I stugan har Tösen fått in valplådan idag och hon provade den med en gång...här är också dagens mage...jag har tvättat valpfiltar... förresten var det detta som var det hemliga projektet som jag hade innan jul när jag var med en vän på Skroten i Kinna och skulle vara smakråd, det kostade ju 910:-tillsammans med julgardinerna...... och inne är det Cherie som tyvärr "föder" på löpande band...den 3:e landade i dag...en Timon som blivit tvättad enligt konstens alla regler...att dom låter henne hålla på......och jag som är så dum att jag fotar det men håll med om attTimon ser "go" ut...
God Natt Allihop

4 kommentarer:

  1. haha, cherie har verkligen gjort farbror timon fin på huvet =)
    .. FINT med nallebjörnarna.. KRam

    SvaraRadera
  2. Men så söt han är....

    Jötte gullig filt du skaffat till dom små som snart ska komma

    Lycka till
    Kramar Pia och Ninja ( så klart )

    SvaraRadera
  3. Hahaaa, snygg frilla timon har.
    Ja cherie i ett nötskal, alla blir utsatta av henne bara katterna kvar snart då =P

    SvaraRadera
  4. Spennende tider! Vi føger med på bloggen :-)
    Et stort kyss til "babyen" Agnes!
    Klem fra Rigmor.

    SvaraRadera