lördag 9 januari 2010

MY DOG!!

Idag var jag tidigt uppe och bryggde kaffe och packade för att åka till Götet, det var bara det att vi var några hundra till som hade åkt tidigt, jag köade en halvtimme in och missade alla hanar innan öppenklassen inklusive blivande pappan Cosmo, han blev 4:a i unghundsklassen utan CK...det blir inga fler foton, dom är hopplösa, jag har inte fotat med det nya objektivet i sådan miljö så det blev alla fel som tänkas kan... ...Cosmo ska ställas i morgon också men då åker jag inte dit, jag är alldeles slut efter dagen som har varit lycklig.
Jag hämtade tvillingarna och dom har varit hos oss hela dagen.
Nu ska jag ut och lägga mig hos Tösen och kolla magen, jag har pannlampa på mig för att slippa gå upp och släcka lampor och lyser på magen, då ser jag sparkandet där inne och sedan löser jag 2 siffror på sudoko och sedan är baj baj...
God Natt Allihop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar