söndag 24 januari 2010

1 VECKA IDAG!!

Idag är valpisarna 1 vecka gamla och har dubblat vikten allihop...jag behöver väl inte säga att dom ÄR sötast i världen,flera av dom "plirar"redan lite med ögonen......pojkarna först...
...de vägde exakt lika mycket och det gör dom fortfarande...
...och så kommer "mini" tjejerna som var lika små...
...mini 2 är Lila...
...och dom stora flickorna...
...tvåan...
...och Carins "favvo" som faktiskt är namne till henne...Märta kallas hon......husse hade med morot och den spar vi tills jag är själv sa`Tösen...

6 kommentarer:

  1. Åh.. snuttisarna...
    Jag pratade med pappa förut idag. han misstyckte att jag kallat henne för "lill-Märta" i min blogg, och det är det Han kallar mig.. så numera är hon Makro-Märta =)

    Puss på söta tösen med sin fina morot

    SvaraRadera
  2. Hej Annika
    Åh, så fina bilderna är på valparna!!
    Hoppas Anna och jag kan komma och titta när de är ca 7 veckor!
    Hos oss har det blåst så in i.....idag.
    Höll på att frysa fingarna av mig när jag försökte fotografera.
    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Jag blir så sugen på valp att det gör ont...
    Dom är så söta, jag skulle kunna ta hem allihop

    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. herregud va söta dom e!!!

    SvaraRadera
  5. Så fine bilder av dem alle! Herlig!

    SvaraRadera