fredag 15 januari 2010

JULEN ÄR UTE UR HUSET!!

Nu har min mamma åkt hem för att vila sig tills det är dags för valpar.
...Tösen magen idag...
Tösen har varit lugn idag så jag har fått skyfflat upp alla barren och slängt ut dom tillsammans med pinnen dom satt på. Hela flocken har varit ute och ränt i naturen, det är så skönt att kunna släppa alla fritt igen efter kennelhostan......Agnes springer nästan lika fort som Eros......det gick att få ut Cherie också......se´n var det skattjakt i trädgården, pyttesmå kattkulor räcker över hela gården och hundarna går som hönor och pickar i snön......Galle fram och Eros i bakgrunden...
jag skriver när det händer något ...
Ha en skön helg Allihop...

1 kommentar:

  1. Inte ny kamera min gamla lilla skitkamera =)
    jajjemen de e solen som kom med på 2a bilden. =)

    mommo ringde mig förut när hon var på hem väg.
    Hon lät riktigt glad.
    kanske har att göra med rödvinaren hon fick av pappa?=)

    SvaraRadera