torsdag 28 januari 2010

KVÄLLSPERMISSION!!

Idag har både jag och Maria Pia haft permission, jag har inte varit ute på 10 dagar...gissa vad vi handlade...chips att ha och äta i stugan...
jag har varit ute i det underbara vädret också...
...tuggar pinne...
...Eros kommer...
...huaaa...kom nu då...Stående Fågelhund...
...vår eller??
...5+ idag och det droppar från taken......jag trodde nå´n åkt skidor och att stavarna gjort fotspår i snön...men...det var Maria Pias klackkängor...liten fot på jorden...jaaa...jag har inte jättestora fötter men jämte dom här små minikängorna såg mina spår ut som Bigfoots ...dagens valpisar...den svarta har öppnat ögonen lite...



...Tösen har också varit ute på promenad...vi har så mycket snö att Jamppa fått köra upp en slinga på åkern där Tösen kan gå med alla sina tuttar...
...Arla mejeriet i snön...

1 kommentar:

  1. Hej
    Fina bilder som vanligt!
    Vilket fint väder ni haft!! Här var det sol en liten stund (när jag jobbade), sen har det bara varit mulet. Nu börjar det bli kallare igen, så kanske vi får fint väder i morgon när jag är ledig.

    SvaraRadera