måndag 4 januari 2010

MAGEN VÄXER!

Nu har både Maria Pia, min mamma och Emma åkt hem...det är tomt och jag får nu flytta ut i stugan och sova där hos Tösen...vi har turats om att sova hos henne...Tösen är så dräktig...
...så här ligger hon drottningen å stönar...å då måste man klia magen och räkna tuttarna......men så måste man ju gå upp och äta lite också...jag funderar på om jag är dum som planerar och gläder mig så mycket åt eventuella valpar men känner att jag måste få glädja mig när hon äntligen är dräktig...valparna är starka, de sparkar och lever rövare, har de klarat kennelhostan så måste det vara livsdugliga valpisar...jag har i alla fall varit ett stöd för Tösen i min glädje om det inte skulle bli några valpar...vi får sörja det då ...men nu är det härligt......det står valpar i ögonen på henne...

1 kommentar:

  1. åh vad jag ääälskar den sista bilden... =)jag ser både Tyra och Cherie i blicken =)

    SvaraRadera