måndag 1 februari 2010

HAR VI SNÖ ELLER?

Dagens valpisar har börjat......busa...
...sitta fint...kolla läget...
...och "gå" till "restaurangen" när den öppnar...
...nu syns snart inte min snögubbe i all snö som kommit...och det kommer mer i morgon......Agnes har fått träna inkallning några dagar...hon har vidgat reviret lite för mycket...å så lycklig när hon kommer......all snön är svår att fånga på bild men nog ser Agnes liten ut bland dom här träden......när Agnes tränat klart och får kommandot "hopp o lek" då är det städning i skogen som gäller......vi har också varit och tränat Timon för första gången idag...han fattade nästan direkt hur man ska gå på bandet....sedan fick han massage vilket uppskattades mycket av "gamle morfar"...jag köpte kort med 10 träningspass så får vi se om Timon musklar upp sig lite igen...

...nu längtar jag efter sängen väldigt mycket...

God Natt Allihop

3 kommentarer:

  1. Fina bilder som vanligt.
    Det där med massage är inte dumt. Vilda och Sally skall börja nästa vecka och få massage utav en blivande massör. Kan undra om jag ställer mig på alla fyra om jag får det med.

    SvaraRadera
  2. Send over litt snø til oss da! Har så lyst til å snørekjøre med hundene på ski. Ser det er full fres på innkallingen, dere jobber nok godt :-)
    Søøøøte Agnes, skogsarbeideren ;-)

    SvaraRadera
  3. jaså farbrorn har börjat träna cool =)
    Hoppas det går bra för honom =)

    SvaraRadera