torsdag 4 februari 2010

EN UNDERBAR DAG!!

Vilken otroligt trevlig dag det blev idag med många, jag säger många skratt med Valpköpare av första klass...Anne med Vilda och Carin med Tyra har varit här och jag är så glad att ni kom och hälsade på och gjorde dagen så fin.Jag missade att ta foto på vår trappa, den såg ut som läktaren där Japanska OS-reportrarna sitter och kommenterar och fotar OS-tävlingarna.
Nicon slogs om utrymmet med Nicon,jag tror Nicon tog OS-guldet här i alla fall.
Jag sätter in foton i fotografens ordning så det blir lite blandad kompott från dagen.Både Anne och Carin hittade sina favoriter i valplådan och det har tagits 400 foton idag.
Vi har ätit kinamat,kinamaten räckte till övriga familjen också så denna perfekta dagen slapp jag laga mat också...skrattat åt valpar, grinat åt present från Anne...skrattat åt vuxna settrar och en heltokig Agnes som har varit så lycklig att hon kunnat krama hela flocken på en gång...här kommer Annes foton......Vilda,Tyra och Agnes i tur och ordning......give me five...
...kram på dig...
en promenad som inte blev så lång i all denna snö som kommit...dagens fika bjöd Timon på......kom nu så går vi in...Carins foto...
...det blev ett hjärta här med...sist blev det ett hjärta när Cosmo och Tösen hängde efter parningen...


och här är Carins bilder...
...kolla in virveln till höger i bild, det är Tyra som spinner loss......Vilda...
...Tyra å Agnes...


...och mina bilder... ...nääää Carin tyckte inte alls om "Märta", det syns väl???
...Anne hade namn å allt klart när hon kom, Nelli heter hennes kärlek...
Jag hade gärna sålt en ny valp till båda två med största glädje...
Tack för att ni gjorde dagen idag så underbar.
God Natt Allihop!!

4 kommentarer:

  1. Ja herregud vilken underbar dag! Jag sitter och bläddrar igenom mina bilder om och om och om igen...
    Tyra spinner loss precis som hennes matte fick göra med bilen i morses... =)

    Agnes gör väl ändå mer "give me ten - känn på den" än give me 5? =)
    PUSSAR OCH KRAMAR TILL ER ALLA <3

    SvaraRadera
  2. Hej
    Vilken underbar dag ni haft! Sådana valpköpare önskar jag också mig!!
    Snön på Tea satt inte fast, som väl var. Visst fick de ganska mycker bollar, men mest på tassarna. Filippa hatar det.....

    SvaraRadera
  3. Hej Annika
    Jag önkar att bodde närmare dig, så jag lätt kunde komma och hälsa på. Fast det är ju inte så långt egentligen !!! I vilket fall som helst så följer jag din blogg med både tårar och skratt och hade jag möjlighet hade jag köpt varenda tik valp av dig, så kunde Ninja blivit adoptiv mamma. Men förnuft framför kärlek tyvärr
    Fortsätt ta dina underbara bilder. Vi ses snart
    Kramar Pia och Ninja

    SvaraRadera
  4. Mys pys =)
    Ätit köpt kinamat från restaurangen??

    Perra skottade massa snö i går och jag konkade ved, sen vart et filmkväll hos perras kompis =)

    vad stora valpara blivit måster verkligen komma hem o kika snart =)

    SvaraRadera