tisdag 9 februari 2010

STOR LÄGENHET !!

Nu har lägenheten blivit större, valparna klättrar fram och tillbaka och ner på golvet......dom är sååå söta när dom rullar, ålar eller ramlar över kanten efter moget övervägande om det ska gå bra......fast det är lite äckligt på golvet ännu......biabädden är bra......mamma är där...jag känner lukten......puss på dig "syrran"......varför vill du inte leka med mig nu då??...
...jag sover, låt mig vara......ok......jag med......titta på rost hane så snyggt han står...
...och här är det blå hane som står lika fint...
Sov Gott Allihop

2 kommentarer:

  1. Åh, så avundsjuka vi är på dina valpar.....

    SvaraRadera
  2. Vilka sötnosar!
    Dom ser så gulliga ut när dom "gapar stort" =)

    Hehe jag sa till Perra att du säkert skulle säga att du med ville få bloggen omgjord =P

    Men han e duktig=)
    Kul att fått gjort om den i vart fall =)

    SvaraRadera