lördag 31 oktober 2009

VACKERT HÖSTVÄDER

Idag har jag njutit av det fina vädret, ut med Agnes på träning och sedan var vi ute i trädgården en stund, boken har så fina färger nu. ..Maria Pia och Eros konverserar .... ...sätt dig ner Maria Pia så ska du få en puss......sitt kvar så kommer de andra för fotografering också...
...ser ni det...det saknas en...något har hänt...det är ju Halloween men det här stämmer inte riktigt...nog för att Agnes är hoppig men hon kan väl inte flyga???...huuu...vilken tur att det gick att få ner henne på jorden igen...det ser ut så här med Agnes i luften ganska ofta nu...men hon är 6 månader strax så det är mycket i knoppen....jag ska bara be att få tala om att hon gick fot okopplad vid möte med en helt okänd hund....jaaa....jag hade frågat innan om jag fick prova och jag blev så mallig....Maria Pias årliga "Pumpafuling"
Sov Gott allihop

2 kommentarer:

  1. blev några bra bilder :)
    alla e så fina :)

    Tror nog din pumpa bild var lite finare än min ändå =)

    SvaraRadera
  2. Just det mamma vet du?
    jag frågade Perra om han hade sett min fina pumpa jag hade gjort...
    Så sa han "ja det har jag gjort, men jag trodde de bara va en bild du snott på nätet" han kunde itne föreställa sig att jag har talang till att göra halloweenpumpor =P

    SvaraRadera