onsdag 21 oktober 2009

SÖMMERSKA!!

Jag blev nästan färdig med gardinen till toan idag, Agnes tröttnade på att bara vara snäll och sova så jag fick avsluta och gå en ordentlig tur med henne.det tyckte hon var kul......fick upp bra fart i steget när hon letade efter köttbullar...
...och när vi kom hem tränade Agnes en stund...på Halloween miner så hon kan skrämma barnen som kommer hit och säger:-bus eller godis......i morse lyckades jag att få ordentlig ordning i leden, först matkön.......och sedan kön ut.....
Sov Gott allihop!

4 kommentarer:

  1. Ja det där va en riktig "Halloween-min" hon såg inte speciellt vacker ut där inte =P

    SvaraRadera
  2. Agnes är ju för söt!!En hund i min smak.Nu har jag fått hem lilla Missy.

    SvaraRadera
  3. Så fine bilder! Og så fint jaktdekken "vår" lille jente har fått seg :-)
    God helg!
    Klemmer fra alle på Costa Vista!

    SvaraRadera