tisdag 20 oktober 2009

SMÅPYSSEL

Nu börjar det bli klart i gästtoan, jag är jättenöjd.Varje gång jag ska göra om något rum så får jag en bild av något men det är ju aldrig garanterat att det blir som jag tänkt..denna gången stämde det så bra och pricken över i:et kom idag i tygaffären...vi har haft hissgardin förut och det var bra att man kunde dra ner när man var där.Nu ska JAG sy en hissgardin...jag som inte gillar att sy...den förra hissgardinen var måttbeställd men de hade inget snyggt tyg denna gången så...
...här är tyget och lite andra saker som vi köpt...
...tyget i närbild...nu ska det bara sys också...sedan är det bara lite kakel ovanför handfatet som ska köpas och sättas upp...lutar åt grönt eller grått..
...i lördags var Jamppa och hämtade älgköttet, styckat och klart....hundarna blev alldeles tokiga...
....Eros som aldrig brukar klättra på bänkarna höll på att sno hela hinken....

1 kommentar:

  1. haha pappa ser ut som doktor-snuggles :)
    Och som jag brukar säga när eros gör nåt han inte får...

    "Nämen E-eeelaaf" :)

    SvaraRadera