fredag 16 oktober 2009

TOALETTEN!!

God Morgon!
Det är så att när man ska renovera så ska man inte slänga något som går att återanvända, ni vet att Tradera är jättebra att sälja "grejer" på..men denna gången fick jag en "skitbra" ide´....Maria Pia har ju önskat toa ute i sin lilla stuga,nu står den där och....
jag gjorde det fint där också...jag hängde upp Mias och Perras julstrumpor och lite rosa måste det vara för det gillar Perra, de kommer snart och nu är det knappt 2 månader kvar till jul...jaa, jag drack första glöggen den 13:e.....det ska bara krattas löv så är det helt klart för besök av dotter och svärson....
..så här långt har vi/Jamppa kommit med den andra toan, han har varit jätteduktig...första gången jag är glad för älgjakts-semestern.......och jag passade på att matcha honom till de nya toan....you know.."pimp my man"....
Ha en bra dag alla!!

2 kommentarer:

  1. Jaså äntligen har jag fått en toa ute vid stugan =P jag tror jag flyttar hem igen ett tag så jag kan få användning av toan =P

    Snyggt det blev inne på lilla toan, riktigt frächt :)

    puss

    SvaraRadera