lördag 10 oktober 2009

NATURRUTAN

Familjen åkte iväg på shoppingrunda,det skulle köpas ridväst och ryggsäck.Jag åkte till "finskogen" för att plocka trattisar.. ..som tur var tog jag med kameran..har en plats där jag sitter och lyssnar på vattnets porlande.....sedan hittade jag den här konstiga svampen....
..jag lovar, den är inte fotoshoppad,det ser ut som någon tänt spots i taket....
...mossa som också hade den där blågröna färgen.....det fanns 2 trattisar och de fotade jag i stället för att plocka.....fin brun färg på ormbunkarna...
Ha en fin helg allihop

3 kommentarer:

  1. Häftig trädsvampen va underifrån.
    Såg ut som pannkaks-smeten i stekpannan innan man vänder på pannkakan, bortsett från de vita prickarna då =P

    SvaraRadera
  2. Åhh vilka fina bilder du tar , man blir helt sjuk. Skulle vara kul om vi kunde gå ut iskogen med våra röda.
    Kram Ninja och Pia

    SvaraRadera
  3. Hej
    Vilka fina bilder du tar!! Att du blivit så tokig med att fotografera!!
    Jag önskar att jag också hade lite met tid att gå ut med kameran.

    Lise-Lotte

    SvaraRadera