onsdag 28 oktober 2009

HALLOWEEN NISSE!!

Ikväll har vi bastat, det är så skönt att göra det när det är lite kyligt.
Det är tur att jag har kylan att skylla på, igår blev det glögg för att värma sig...
Jag har kollat in ett nystartat Braccoforum ikväll, jag är ju inte den mest tekniska människan så det är en del att lära.Nu har jag en sida för settrarna och en för Braccon att kolla i.Det tog några kvällar innan jag lärde mig att sätta in foton på bloggen min.Jag var ute när det var fint väder här och fotade för en fin Halloween hälsning och hjälp fick jag som vanligt, denna gången av Nisse som......först klämde lite......gosa lite och sedan......snodde han en pumpa och började jonglera med den..men ......så här bra blev det till slut...ha en underbar Halloween och Alla helgons helg allihop

3 kommentarer:

  1. Vilken vacker katt!!Han går ju nästan i blå toner.

    SvaraRadera
  2. Tack det samma önskar spöket Ninja och häxan Pia

    SvaraRadera
  3. Ja våran Nils han e så fin =)

    Nä jag hoppas vi slipper fler såna som den där...du-vet-vem, jag tycker verkligen illa om hela han...

    SvaraRadera