onsdag 7 oktober 2009

PYSSEL IDAG

Den rosa lådan med pärlor är färdig, jag städar i lådor och skåp för att flytta ut pysselgrejerna till "stugan".
På fredag är Jamppa ledig och då åker den gamla soffan och fåtöljen ut.
Det är 2 stora rum där det ena ska vara biljardrum och det andra ska vara pysselrum.
Har en ide´ om att måla väggarna vita (det är så små fönster så det blir så lite ljus därinne)sy rosarutiga gardiner och köpa små rosa lampor till fönstren(gulligt till biljardrummet) också, näää jag tycker inte om rosa..jag bara älskar rosa just nu.Jag hoppas att det går över innan vi ska göra det nya köket,det blir nog för mycket ...
Jag var som vanligt ute en sväng med kameran på morgonen, det har blivit ett behov om vädret är fint....när det är regn och grått ute kan jag titta på alla foton....
Ån Viskan rinner nere i dalen och det är så vackert........ser ni Näcken som sitter och spelar....Enen utanför har en otrolig färg...är den blå eller grön??

Ikväll går jag på uppfödarutbildningen igen, ska bli intressant att diskutera varför en del uppfödare tar sina hundar med dåliga höfter och skickar utomlands för parning, sedan tar man bara en valp från kullen och importerar, tvärtemot rasklubbens regler...
Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar