söndag 1 november 2009

KOSSOR

I morse körde jag Maria Pia och Emma till tåget i Borås, på vägen dit fick jag syn på det gulligaste på flera år....jag älskar kor och samlar på dem...nä..nä..inte skulle någon av dom med hem utan bara fotas så jag åkte dit med kameran i högsta hugg...först var de lite avvaktande ...men... ..kossor,Tjurar och kalvar i alla färger och storlekar gick i samma hage ....vilken Bullerbykänsla...fast tjuren var lite läskig...
...de var jättefina...
...OJDÅ...
...en del var ulliga som lamm...
...den här var min favorit...
...kolla blicken, jag backade allt lite när denna tjuren kom nära...
...olika frisyrer...
...olika färger...
...prickiga...
...randiga...
...HOPPSAN...

God Natt allihop

1 kommentar:

  1. Vad fina bilder!!!!
    Den brun-vit-spräckliga kalven va ju super söt...
    Nja den dära tjuren såg lite elak ut...hade den haft horn hade den sett ännu styggare ut :P

    SvaraRadera