lördag 5 december 2009

NATURRUTAN

...vad heter denna?
...jag hittade den inte på nätet och har helt tappat vad den heter...det var en så´n häck på vägen till Borås och jag hade kameran med för jag skulle fota svanarna i Viskan...nä...några svanar fanns där inte idag......årets julkort kanske......kallt har det varit......vackert är det...
...och naturen är fantastisk...

I torsdags var jag och Agnes ute igen...
...så här bor vi...
...här är frostbilderna jag lovade......och här......och här......och sista för dagen...

vår älskade Agnes blir 7 månader och är fortfarande lika älskvärd...
...vad säger du??
...så här står Agnes och väntar tills jag kommer ikapp...
...njuter lika mycket av det underbara vädret som jag...

4 kommentarer:

  1. De röda bären är det inte berberis?? Oklart med stavningen....Fina bilder, hoppas vi också snart får lite kyla här nere i söder. Du vet ju hur det är med många hundar och lerig gräsmatta.....

    SvaraRadera
  2. hej annika!
    Underbara bilder! jag å tyra längtar verkligen till er! vi vill springa i skogen och dricka kaffe =)
    Hoppas kunna lägga ut ännu en blogg ikväll med nya bilder på tyra-tyrann...
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. hej mamma!
    Fin fina bilder, gillar istapparna =)
    Å "måssa" e ju så söt med huvudet på sne =)

    SvaraRadera
  4. Nydelige bilder, og nydelige Agnes :-)
    Dyktig fotograf!

    SvaraRadera