söndag 27 december 2009

FAMILJEN ÄR STÖRRE!!!

Nu har brorsdottern kommit så nu är familjen ännu större och fler personer som kan pyssla om Tösen.Jag har idag pratat med veterinär och enligt dom ska Tösen klara valparna.Vad som än händer nu så är Tösen kvar i stugan tills eventuella valpar är födda...Nu korsar vi alla fingrar och i alla fall jag säger till Tösen...sluta hosta...valparna får hjärnskakning...Tösen var bättre igår men har hostat fler gånger idag...Eros är mycket bättre idag och hoppade över grinden till isoleringen 2 gånger...det är högt.Peppar peppar så klarar sig Timon och Cherie än så länge.
Agnes hostar några gånger om dagen och är på G igen...vi har äntligen fått bakat våra "joulutortut" ikväll så nu finns det finska kakor också... ...och morotskakan är slut igen...

Jag har gamla anteckningar om Cherie och hennes valpkullar och Tösen är tjock jämfört med dom, magen har vuxit 10 cm på 2 veckor och har lite "getmodell" redan...jag önskar valpar i huset såååå mycket och är sjuk av oro fast jag vet att naturen har sin gång...

Titta på detta fotot......tavlan i bakgrunden och gitarristen på fotot är vår dotter Maria Pia ikväll...det är nästan 23 år mellan fotona...

Sov Gott Allihop

1 kommentar:

  1. Du ska se att det ornar sig med kennel hostan.Jag fick ju det på alla mina hundar.Sjukast blev Missy.Lilla Ebba var bara 6 veckor när hon fick det och klarade sig.Men jag vet hur jobbigt det är när man har några hundar.

    SvaraRadera