tisdag 29 december 2009

FOTOVÄDER!

Idag har det varir riktigt härligt vinterväder men den enda som har kunnat njuta av det är Cherie, Timon sov så gott och de andra hostar fortfarande och ska ju inte anstränga sig......Cherie fick vara fotomodell när jag testade julklappsobjektivet, det tar nog en stund att lära sig...
...men Cherie är ett tacksamt objekt, hon kan sitta fint en vecka för en godis...
...tror att jag sitter fint lite till......det var sol så det töade på en del ställen...
Sjukstugerapporten lyder, Eros ute från isoleringen korta stunder, han blir så lycklig så han börjar hosta med en gång, Agnes hostar nästan inget och Tösen hostar några gånger om dagen.
Tösen ska vägas imorgon, hon har breddat jättemycket och är sååå glad i mat att hon rotar i fickorna efter en godbit.

Sov Gott Allihop

2 kommentarer:

  1. Så roligt med ett nytt objektiv!
    Bra att trösta sig när man har kennelhosta i huset. Du har tydligen fått samma låååånga kennelhosta som vi hade, det tog nästan 2 veckor innan Bella var bra.

    SvaraRadera
  2. VILKA UNDERBARA BILDER PÅ MAMMA CHERIE!
    nya objektivet verkar fungera alldeles utmärkt! jag har lånat pappas i väntan på att jag ska hinna spara lite mer till mitt egna... Tror du tyra önskar sig ett i 3 års present?
    Nu ska vi ut i kylan. -13,2*c och SOL. KRAMAR Carin & Tyra-Tyrann

    SvaraRadera