söndag 20 december 2009

4 DAGAR KVAR TILL JUL!!

Tror F*N har flyttat in i det här huset, Agnes har hostat hela dagen och kräkts slem flera gånger.
Inte förrän ikväll kom jag på när hon hostade....kennelhosta...det är ju bara det som fattas nu, en gammal gubbe och en dräktig tik...va´bra eller hur?
Jaaa, jag håller mig lugn till i morgon bitti och det är väl bara så att det kommer från Blå Stjärnan...

Vi har i alla fall haft Carin och Tyra på en snabb fika här idag,hoppas nu att Tyra inte får det igen...dom var här redan när jag kom på det...jag uppdaterar hemsidan med massor av helt underbara foton på Tyra.

Pepparkakor och hus blev det idag och så har vi gjort egna julgranskulor som blev jättefina...fotar imorgon...

Sov gott allihop

2 kommentarer:

  1. Nääe inte ännu någonting mer....otur så in i norden, precis innan jul....typiskt.
    Hoppas måssa blir bra från allt ont nån gång snart.

    puss

    SvaraRadera
  2. Tack för kaffet! Jag önskar Er alla en Riktigt god jul! KRam Carin & Tyra

    SvaraRadera