fredag 18 december 2009

6 DAGAR KVAR TILL JUL!!

...Agnes har varit hos veterinären idag och Hon/Jonna vill inte se henne där förrän det är dags för 1 års vaccinering...hon har ingenting kvar av bulan och är jättepigg och fram förallt lyser ögonen av liv i gammal god stil...jag vet inte om jag ska skicka henne till uppfödaren över jul eller om "moster" Carin ska få ta hand om henne...hon sladdade in i dörren med sin skadade sida när hon skulle in förut....DET gjorde ont och hon haltade en stund......jag blir såååå nervös men Agnes bryr sig inte ...hon letade reda på en kattskit att mumsa på istället...

...är säker på att Tösen har valpar i magen nu och håller tummarna att det ska gå bra hela tiden ut...
min fina Tösa pösa...

...nu kan nedräkningen börja ordentligt...
Jamppa håller på att fixa dalande snöflingor på hemsidan...det har jag önskat sedan vi startade hemsidan...

...vi har bakat lussebullar, pepparkakor och hus gör vi i helgen...
...Eros väntar på att bullarna ska svalna...
Ha det gott Allihop

3 kommentarer:

  1. vi håller alla tumamrna för att de ska bli småtasssar hos Aidamos igen! Vi har kallt -11*c och snö. Imorogn ska de fotas! Å Vilddjuret är välkommen till moster! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej
    Så skönt att Agnes är bra igen!
    Blir så sugen på bullarna på bilden, synd att det är så långt att åka till er!
    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Vad kul att det blir vlpar.Inget är som väntans tider.Man går och längtar och funderar. Vad blir det ,hur många blir det.Hoppas att du får fler än jag i min förra kull:)) Vad skönt att allt är bra med söta Agnes.

    SvaraRadera