lördag 26 december 2009

GOD FORTSÄTTNING!!

Det har ju verkligen varit en turbulent sista månad i detta hushållet.
Agnes med sin böld...undran om Tösen är med valpar...
det hela kulminerar när Agnes får med sig kennelhosta från veterinären...maximal otur. Agnes är bättre...Eros har fått det och är lite bättre han också...och tyvärr hann också jättegravida Tösen få det även om vi isolerade henne direkt när vi upptäckte det hos Agnes. Tösen har haft det väldigt lindrigt och mår ganska bra.
I dag har jag frågat runt lite av andra hundmänniskor och fått lugnande besked vad gäller valparna i magen.
Tusen Tusen tack alla ni som svarat på mina oroliga funderingar om just valpisarna i magen...
i övrigt har julen varit lugn, min mamma och dotter Maria Pia är här så Tösen har haft någon hos sig hela tiden och jag kan sitta här. Hemsidan är äntligen uppdaterad och snö har vi fortfarande.
Jag har fått så många fina julklappar...ett objektiv med makro, nu ska det fotas...en vinprovning med mat fick jag och gubben...massa andra paket ...och det bästa av allt en canvas tavla på Agnes...visst är den underbar??
...Sushi katten passar vår gamla antika( den har vi haft i 34 år)tomte...tänk att den överlevt 7 hundar...otroligt...

jag uppdaterar här vidare om hosta och Tösen...

Ha en skön kväll allihop...

1 kommentar:

  1. God fortsättning Annika!
    vilka fina presenter du fått. jag hade oxå varit snäll för tomten kom även till mig =) Jag fick lite pengar - å de ligger öronmärkta till mitt makroobjektiv. =) Tyra ligger under bordet och äter julbenet.. Kram Carin

    SvaraRadera