söndag 7 mars 2010

VILKEN UNDERBAR SÖNDAG!!

...Agnes och Eros har "åkt" skidor med husse...Vädret idag har ju varit helt underbart, valparna ville INTE gå in och därför får ni idag titta på foton med lite av varje på köpet.

Ett par av valparna har åkt bil idag och det gick bra ,TACK till Agnes uppfödare Rigmor som hade tränat Agnes så mycket i olika miljöer, jag fick så många ideér om hur man ska göra med sin valpkull och jag har nu en nyfiken, alert och glad valpkull som gärna provar nya saker, därför har dom utökat reviret till hela tomten,dom är lite svåra att räkna in och det är jag så glad för...
...Vinröd tik...
... och Grön tik finns kvar för den som är intresserad av en valp från denna kombinationen...
... Morfar Timon undviker valparna... och "flyger" nästan......stående fågelhund...stående fågelhund!......gula tulpaner fick jag av Kamilla, Lillemor och Jesper och jag kompletterade med dom röda....visst är tulpaner en av dom vackraste...VÅRLÖFTENA!!
Sov Gott Allihop!!

3 kommentarer:

  1. Haha åker skidor med pappa vad kul! =)
    Jag ska då spara pengar till ett par skidor till kommande vinter så kan vi bjuda upp er hit så kan pappa o jag åka längdskidor =P

    haha ja timon ser verkligen ut som om han flyr från dom små, stackars gamla farbror =)


    Syns på fredag =)

    SvaraRadera
  2. Åh, så många fina bilder!
    Jag har varit ute å lekt med stor och liten i trädgården idag. Solen sken och det var alldeles underbart. Tog några kort med en liten kompaktkamera, hoppas något blev bra.
    Puss på söta märta! (grön tik)
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Fine valper! Jeg er så glad hver gang jeg ser noen som gjør en innsats for valpesosialisering. Stå på og lykke til videre :-)

    SvaraRadera