tisdag 2 mars 2010

AKTIVA VALPAR!!

Jag sätter in en serie foton här så förstår ni hur aktiva valparna är nu, som tur är så sover dom fortfarande långa stunder när dom väl somnar.
Idag efter lunchtuppluren kissade allihop ute med en gång,dom springer ut och vill gärna vara där ute men det är kallt om baken ännu.
I kväll har Lise-Lotte,Anna och Emma varit här, alla valparna blev fotograferade på bordet.Tusen tack för ert tålamod och hjälp, Anna plockade valpar från Lise-Lottes fötter när Lise-Lotte ställde valpar på bordet och Emma flirtade med skinka.Det blev många fina foton och jag sätter in dom på hemsidans galleri så fort jag hinner, som sagt så är valparna väldigt rörliga och framförallt vill dom inte vara instängda i köket.
...blå har på det nya halsbandet...det kliar...
...Eros tupp älskas av alla...
..."jobbaren" som hämtat Jamppas toffel...
...blå försöker fjäska till sig tuppen från lila...
...denna gången är det svart som släpar...
...det syns väl vad lätt det är att passa dom utomhus...fast dom håller sig varma...
...lila tik...
...svart tik...
...rost hane...
...blå hane...
...grön tik...
...orange tik...
...vinröd tik...
...ZZZZZZZZ...ZZZ...
Till slut kommer sömnen och då är valparna helt slut...jag skriver vilka valparna är när fotona är sorterade...
God Natt Allihop!

2 kommentarer:

  1. Ha ha vilken fläck på min blus.....
    Tack för en härlig kväll med alla goa valpar.
    Snusar fortfarande på mina händer!Dom lukta valp, det sa hundarna här också när jag kom hem.
    Tack för gummibanden, hoppas vi får nytta av dom!

    SvaraRadera
  2. Tack för att vi fick komma och titta på de fina valparna.

    SvaraRadera