onsdag 24 mars 2010

VALPAR!

Igår var jag i Lindome och sniffade på små svarta ulltottar,11 dvärg/toy pudlar delat på 2 kullar.Dom är 5 veckor så det rasslade bra i stugan när dom satte sig i rörelse.
...dom är 4 generationer i huset...gamla mormor Zolo syns i vänsterkanten...hon är min fina kompis...
...det var bara tikarna som fastnade på bild denna gången...
...en till...
...en till...
...min favorit...

...i vår valplåda är det bara grön tik Rosita kvar i huset...jag har passat henne noga och idag har det varit torrt inomhus, hon är jätteduktig på att gå ut till toan...vi har åkt bil idag, Rosita var duktig och gått i koppel för första gången, det gick inte så bra...
...morfar Timon accepterar Rosita nu när hon är ensam valp kvar och hon får dra i pälsen utan att han säger nå´t......jag tror han tycker att hon är ganska så söt......hej alla syskon!...
Sov Gott Allihop!!

7 kommentarer:

  1. Så fin Timon är med lilla Rosita!
    De är underbara,gamlingarna!
    Pudelvalparna är också söta, men vad går upp mot en settervalp??

    SvaraRadera
  2. Söta söta valp.. vet att du nu heter Rosita, men du kommer alltid att vara min Märta! Puss på den svarta nosen! /Carin

    SvaraRadera
  3. Så söt gammla Märta är med Timon,hon kommer nog att blir en snyggt dam när hon är vuxen.
    Vad söta Pudelvalpar är och så svarta.
    Kram

    SvaraRadera
  4. ÅÅ så fin gammal morfar timon är med dotter dotter=)
    myspys=)

    SvaraRadera
  5. Åh så söta små svarta troll !!

    SvaraRadera
  6. Vilken fin påskhälsning det var väldigt vad vår blomrabatt blev fin på kort. Rosita mår bara bra och har funnit sig väl till rärra.

    SvaraRadera
  7. Anonym är jag inte, hälsning från Tibro Hälsningar Maria

    SvaraRadera