torsdag 24 juni 2010

LOVE-KULLENS PAPPA!

...nu har jag hunnit titta igenom alla foton från utställningshelgen och här kommer ett gäng på Cosmo (Brilliant Bronze Centerfield)som är pappa till Love-Kullen som föddes i januari.
Han var med alla 3 dagarna och hade stor framgång i ringen...

...i lördags blev han 2:a bästa hane med CK och R-Cacib...heja...
...uppställning... ...på språng med husse Anders......jag älskar uttrycket som denna setterkille har...
...i lördags ställde Carin upp Cosmo så jag kunde ta lite fler foton......så fin......i söndags ingen placering...
...i måndags blev Cosmo 2:a bästa hane med CK och R-Cacib igen...Jättegrattis till fina placeringar!
Cosmo var ju ganska ung när jag bestämde att jag ville använda honom till Tösen och han har blivit ännu bättre exteriört nu...om det INTE var så många setter valpkullar i landet nu så...
...och så är det fin foto på Tyra med sin R-Cacib rosett ifrån måndagens utställning...

...idag har vi packat husvagnen för avresa i morgon till vårt återkommande midsommarfirande med goda vänner på en camping nästgårds,jag har bakat silviakaka och morotskaka att ha med till fikat.Det ska bli skönt att komma hemifrån några dagar. Maria Pia kommer i morgon och stannar till tisdag, det är så gött när hon är hem-hemma som hon säger själv.

...En solig och varm Midsommarhelg önskar jag er alla vänner...

4 kommentarer:

  1. ja du mamma sikken snygg kille Tösen haft!
    Vilket ansikte!!!

    ja att komma hem-hem ska bli gött ännu en gång!
    och nu är det inte mågna timmar kvar!=)

    Tar med muffinsboken också som du ville =)
    Nu ska jag dricka upp min espresso och sminka mig och där efetr väcka perra så habn kör mig till tåget =)


    Puss syns snart! =)

    SvaraRadera
  2. En jätte fin kille är Cosmo och som sagt ett underbar ansikte,valperna var ochså sååå söta.
    Mamma Tösen har ochså get sitt bästa till.
    Glad Midsommer till er alla.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Glad midsommar på er själva

    Ninja med flock

    SvaraRadera
  4. Hej
    Förstår att du gillar Cosmo, för han är ju ganska lik vår älskade Moa;)
    Önskar er en underbar midsommar, och håller tummarna för fint väder (vi håller ju på att göra hö här hos oss)! Hörs snart igen.
    Kram!!

    SvaraRadera