fredag 18 juni 2010

DJUR RUTAN!!

och så är det djurens tur...
...först Agnes i husets mest använda stol, det är min "sitta framför brasan och handarbeta stol" och den är aldrig ledig för mig.Den är också ett av mina sommarprojekt, köpa tyg och klä om den, Agnes har nämligen dragit av det sista på stoppningen på armstöden...
...ååååååh, det kommer någon ...var??...ser ju inget bakom häcken...
...matte, vi hör något men ser inget......VA...var det ingen som kom hit......kom, hundarna ylar, det kommer nå´n......vänta på mig, du ska alltid vara först...

Ha det Gott idag Allihop!!

1 kommentar:

  1. Det var en rolig bildberättelse! Jag har en katt, som har en speciell stol som hon tycker om. Råkar någon annan sitta på den, så sätter sig katten bredvid och väntar ut en.. De är envisa rackare! Det blev regn här idag. Ha det bra med alla djuren!

    SvaraRadera