tisdag 22 juni 2010

JAG VILL SÄTTA IN ALLA FINA FOTON!!

En egen blogg till Carin!
Vi har varit på 3-dagars internationell utställning i Jönköping och Carin har där visat Aidamos Tyra och vår egen Agnes...
...lördagens resultat blev reservplats i öppenklass tikar i tuff konkurrens......så samspelta i ringen...
...söndag oplacerade i samma hårda konkurrens...
...på språng...mot nya framgångar...

...via telefon igår fick jag resultaten från måndagens utställning då jag inte var på plats själv...

...jag tror många redan räknat ut att...

...nu hände det saker i utställningsringen...
Carin och Tyra blev 3:a BTKL med R: CACIB!!!...

...å jag var INTE där som vanligt när dessa flickor placerar sig...

...jag tror att det kommer foton...


JAG ÄR SÅ MALLIG FÖR ATT DU ÄGER EN AIDAMOS VALP OCH ÄR SÅ LYCKLIG FÖR ATT DU ÄLSKAR HENNE SÅ MYCKET!!


...och här kommer Agnes och Carin!!

...lördag blev Agnes 2:a junkl. med HP...
...och söndag 2:a junkl. med HP...
...det syns väl på alla bilder hur duktig Carin är som handler...
...det var varmt...

TACK CARIN!!

...UNDER DAGEN KOMMER DET FOTON I GALLERIET PÅ HEMSIDAN!!

4 kommentarer:

  1. Gratulerat till framgångarna! Visst är de fina, era hundar!

    SvaraRadera
  2. mjo ganska feta klackar, pumpsen e lätta att gå i för dom har såpas platå, men döm som e öppna i tåna dom e en etmaning kan jag säga =P

    hehe fina bilder, och jag håller med perra hehe agnes ser allt bra lustig ut, han tycker ju hos ser ut som en arab/påskkärring =)

    SvaraRadera
  3. finner inga ord
    TACK SJÄLV ANNIKA!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Grattis Annika
    Karin flyta bara fram med hundarna,väldigt fin samspel
    Kram

    SvaraRadera