fredag 18 juni 2010

FINT BESÖK!!

Carin och Tyra har hälsat på oss, Carin har en välförtjänt semestervecka och då utnyttjar jag henne för trimning av hundarna :))
Emma har hjälpt mig idag med Tösen och Eros, nu är alla hundarna midsommarfina.
Agnes ska till Jönköping lör/söndag på utställning så hon ska badas när jag är färdig här.Jag tog en paus och tittade på foton som Carin tog här och en är en 10 poängare...... min lilla gris, visst är hon underbar??
...en liten rompa till dig Lise-Lotte......katten Sushi och Cherie tror jag...
...Carin och Tyra...
...Tyra hittade massor av skatter i vår cement urna, när vi klipper gräset hamnar alla hundarnas "skatter" där...
...det är utställning 3 dagar i Jönköping så det måste tränas mycket...
...jag körde barn till Göteborg idag och vår lilla lokala klädaffär i Hyssna hade REA med stora bokstäver, jag var ju bara tvungen att "titta" in på hemvägen...ha...ha...kläder för 2000:- blev MINA för 500:-...gratulera mig gärna!
min mamma trodde dom räknat fel i affären, tog påsen med kläderna och sa: jag går ut till barnen så länge!
Ha det Gott i Helgen Allihop!!

2 kommentarer:

  1. Oj oj!
    Stor shopping!
    jag ska till scorett i mon och gå lös på skor, då dom kör "köp 3 betala för 2" jag har blivit riktig sko-oman sen jag börja jobba där, man bara måste ha!
    plus nu får jag säkert personal rabatten på 30% ocksååå hehehehe =)

    Vadå e mommo kvar hos er?=)

    puss

    SvaraRadera
  2. Så snygg du kommer att vara i Jönköping!
    Lycka till och tack för rumpan! Själv får jag hålla till på jobbet, men man ska ju vara glad att man har ett jobb ;)

    SvaraRadera