lördag 15 maj 2010

LEDIG! LEDIG! LEDIG!

x3...alla barnen är iväg på olika håll och jag har varit helt ledig 1 dygn, det dygnet utnyttjade jag till bastu i 2 timmar, ett par Campari/juice, lite surfande och MYCKET sovande, gick upp klockan 12 idag och skäms inte för att säga det.
Det var härligt att bara vända ryggen till morgonen och fisa lite:)
idag har jag tvättat och hängt tvätt ute, det var första gången i år som det blev torrt...över 20 grader...sedan har jag fixat för morgondagen...vad det är får ni veta i morgon...
...hittade detta fotot på Agnesson när jag letade efter en annan bild...åh,vad jag älskar denna Braccotjejen.
vi har ju inte några gamla bilder efter hårddiskkraschen men dom ska nog plockas ut från hårddisken snart...

Ha det Gott Allihop!

2 kommentarer:

  1. Du är väl unnad ledigheten!
    Njut!!
    Kram
    Lise-Lotte

    SvaraRadera
  2. Så herlig, Annika! Kos deg videre!
    Jeg blir så glad når du skriver så fint om Agnes :-)

    SvaraRadera