torsdag 27 maj 2010

FRUKTTRÄDEN!!

blommar för fullt, äppleträden är 4 år gamla och det är jättemycket blommor...
...det är en tidig sort......en sen sort......och plommonträd......Agnes sekunderar ALLT...idag skrämde hon nästan livet ur mig, jag har väntat på detta...hästarna!!...jag såg det på kroppsställningen att NU ...och då var det redan för sent...hon rusade in i hagen och drog järnet...blev lite avvaktande när det lät mycket om hästarna och kom på inkallningen...det var långa och hemska sekunder innan hon kom...på lördag kommer korna också...
...sällan Agnes står så här stilla nu...det är humlor, Cherie, fåglar, katterna...you name it, allt hon markerar...vi tränar mycket varje dag nu och hon älskar det...
...om någon funderar på......var settrarna är så...det har åskat så mycket hos oss sista veckan att dom inte går ut förrän det är strålande sol...idag kom Cherie ut en sväng...
ses i morgon Maria Pia och Per-Erik!!

Sov Gott Allihop!!

4 kommentarer:

  1. Hej
    Fina bilder!
    Ja det är skönt att vara ledig idag, men det är enda dagen denna veckan så det räckte dåligt.
    Har haft trevligt till sammans med Karina som fyllde år, men hade behövt städa också!! Städningen får vara.....

    SvaraRadera
  2. fina bilder as always mamms!
    vi syns på lördag, atar att du kanske läst min blogg, min mage krånglade en massa i går så blir hemma i dag med, så på lördag dyker vi upp=)
    puss

    SvaraRadera
  3. Proffsiga bilder som vanligt. Både på djur och natur. Vi mötte ett rådjur på vår promenad idag - men ja hade fel objektiv på kameran, så de blev mest en gråbrun prick. Men desto fler närbilder på annat blev det. vi hörs
    KRam CArin & nybadad tyra-tyrann

    SvaraRadera
  4. Nu har jag tagit lite nya bilder på ycklingarna .Inte alla men några;))

    SvaraRadera