måndag 10 maj 2010

FLYTTAR VI??

Först av allt måste jag berätta en häftig sak, har vi flyttat?!?!

...till en ny adress, det har varit konstig adress hit till Enebackvägen 8 där vi bor, den har inte funnits på GPS och folk har inte hittat den på Eniro eller Hitta.se...
efter samtal med kommunen har vi fått ändra adressen till Enebacken 1 och nu ska det gå att hitta hit när det blir klart med adressändringen...
...Jag försökte få kennelnamnet Enebacken på engelska godkänt men det fanns redan en Juniper Hills i Finland så det gick inte...

Idag har jag fotat i trädgården, det händer så mycket nu......hysteriskt röda tulpaner, jag tycker väl inte jättemycket om dom men nog är dom en färgklick när dom blommar......dom fanns här när vi flyttade hit......det är dags att klippa ner rosorna också nu......pärlhyacintens färg älskar jag......jag fick värsta nostalgin när jag såg en PEZ i affären och när jag såg att den var en Hello Kitty och turkos till råga på allt då fick den följa med hem...konstigt!!...jag som inte tycker om Pez har gått omkring och ätit det hela dagen...
...Timon har haft mycket att göra på sitt håll, tutar med leksaker och springer omkring här som värsta fjanten, gamle man...det är så underbart att se honom i farten så jag gråter när jag tittar på honom...älsklingen min...
...Cherie löper så hon har massa hyss för sig, hon gräver upp halva trädgården varje gång hon kissar...
Agnes fortsätter att plocka poäng i utställningsringarna...i helgen var vi i Larv på nationella......först ut var det Agnes och Carin...1:a junkl med HP......puss på dig Carin...visst var vi duktiga!!......sedan var det Tyra och Carin som sprang med Excellent movement men det räckte inte i konkurrensen...
...sist ut var det Saga och jag!!...vi sprang....jaaaa, faktiskt så sprang vi till oss en 1:a och 5:e plats i ökl tikar...Sagas matte Louise står i bakgrunden och tittar på oss, hon har den lila tröjan på sig...
...Agnes tittar på BIS finalen där vi hejade på Chippen som är Farfar till Love-kullen och vi hejade också på Agnes halvbror som blev BIG 2 efter Chippen...Chippen blev oplacerad i BIS:et men han är snyggast ändå...vi hade en supertrevlig dag och nästa gång blir det i Vänersborg, kom gärna dit och heja på oss...
...jag har ju glömt att visa älgen som jag fotade från bilen häromdan...

Sov Gott Allihop!!

4 kommentarer:

  1. Fina bilder som vanligt, nästa gång vi ses får du allt plockar fram kameran och föreviga mig.

    Det var en mager krake till älg, ska ni till värnesborg den 5 juni så ses vi, jag ska med som sällskapsdam Frida ska ställa Sissi där, så jag och matte åker med
    Kram Ninja

    SvaraRadera
  2. Hej mamms!
    Jaså Fiska löper, vi skulle nog tagit med henne upp till baggbo =P

    Och vad härligt med en allert Timon =)
    Kotret när karin & agnes pussas efetr vart i ringen, hel bra bild =)


    Och älgen va ju kanon den med, men vilken mager älg....

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder Annika!
    och TACK för en trevlig söndag. KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Grattis Annika,vi ses i Vänersborg.Föresten Sissi fick B på höfterna.
    Kram

    SvaraRadera