onsdag 19 maj 2010

IDAG ÄR JAG NÖJD!!

idag gjorde kameran så´na bilder som min hjärna såg,
jag har legat i centrala Kinna och fotat en Magnifik rabatt
en av dom vackraste jag sett och då har jag tittat på många rabatter... ett par av bilderna ska jag maila till vår lokala tidning så kanske fler får sig en natur upplevelse som heter duga...






...vet inte vilka jag ska välja till tidningen...
...sedan åkte jag till vårdcentralen , utanför finns denna enorma Magnolia som blommar nu...
...Magnolia är en favorit blomma, det är så vackert när det blommar på bar kvist...

...och hemma i trädgården exploderar det i sommarvärmen, vi hade 21 grader idag...härligt...


...boken blev grön över natten...


Sov Gott Allihop!

6 kommentarer:

  1. Åhåååå vad mycket lila!!!!!
    snyggt!!!

    SvaraRadera
  2. Ju Annika,det är mycket vackert överallt nu,dem Hyacinter är helt fantastiskt.
    Tyvärr dog min Magnolia över vintern,jag är så ledsen för det,du vet jag tycker ochså mycket om den.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej
    Jättehärliga bilder. Ang miljön på bilderna i Knislinge, finns det golfbana nära Emmas lägenhet, så tyvärr är inte bilderna från hennes trädgård ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. En sann färgprakt! Man kan bara beundra.

    SvaraRadera
  5. HELT UNDERBARA BILDER - de ska du vara mallig över!!!

    SvaraRadera
  6. Har du köpt nytt objektiv?
    Vilka fina bilder.

    SvaraRadera