söndag 30 maj 2010

ALLA MAMMORS DAG!!

Cherie har fått en hälsning från Tyra dottern idag och vi instämmer i hälsningarna till vår lilla mamma Cherie med pussar från barnen Eros och Tösen.
Vi har firat mammor idag med viltspårskurs med Agnes, vi har ätit tårta som alla mina flickor gjort idag, jag ska ikväll sätta in foto på en kossa som pojken min ritat idag, jag blev tårögd och framförallt så ska vi tjejer iväg på tjejfilm,min mamma, jag, Maria Pia, Emma och Natalie ska åka till staden och titta på Sex and the City efter att vi ätit en god middag.


Hoppas alla mammor har en bra dag!!
Jag vet också att det finns mammor som inte har det så bra och dom ska veta att vi tänker på dom och önskar dom trygghet i livet.

1 kommentar:

  1. Grattis själv Annika på Morsdag. Och grattis till
    Tyras fina resultat, för det är ju du som är uppfödare och har en del i detta fina resultat.

    SvaraRadera