lördag 24 april 2010

TIMON ÄR HEMMA!!

Igår eftermiddag fick vi hämta hem Timon och han är MYCKET BÄTTRE!!
Han har sovit på min arm i natt och jag vaknade i morse med en fotsvettig tass i munnen, jag har sovit nere i natt och som mest hade jag 4 hundar i sängen.Det gör inget, jag är såååå lycklig att det gick bra denna resan och att han mår bättre.
Timon ska äta antibiotika i 2 veckor och han ska följas upp med röntgen av lungorna och vet. har tagit sköldkörtelprov och det kommer svar på det nästa vecka.Timon har lite temp och hostar en del men äter,dricker och vill gärna ligga ute i solen...
...gubben min...
...pussmun...
...när alla var ute passade jag på att fota hela familjen Aidamos......när dom andra hade gått för länge sedan så satt far och dotter kvar och njöt i solen......fina Agnes och Tösen...
igår fotade jag räven i hagen...den var så röd och fin att jag trodde nå´n av hundarna sprungit ut i hagen... ...han gick en lång stund bland hästarna...
...stående räv eller??......han käkade hästskit precis som hundarna...
Ha det Gott Allihop!!

5 kommentarer:

  1. Vilken super fin räv!
    Är nog samma som gått där några år i rad?=)
    Vilken tjock svans =)

    Och farbrorn fint att han e hemma=)
    han ser lite vissen ut på ögonen på bilderna tycker jag nog.

    Ha en bra dag!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att Simon är hemma igen,hoppas att han har många år kvar i god hälsan.
    Hans syster Queeni började plötsligt halta igår,(kanske var det inte så bra att ligger i solen på kalla marken) men är bättre idag.
    Ge Timon en kram från mig.

    SvaraRadera
  3. Det vad det jag visste !!! Timon är en seg rackare. Han kommer leva många år till
    Puss och kram farbro Timon från Ninja

    SvaraRadera