fredag 30 april 2010

NU ÄR DOM HÄR!!

...Maria Pia och Per-Erik kom i natt...
Födelsedagsfirande med picnic är planerat,utställning lördag i Smålandsstenar och på söndag i Tjolöholm.
Min och Maria Pias födelsedag är på söndagen och då får man hitta på alternativ när det är utställningsdag också, Tjolöholm är perfekt för en picnic och vännerna får ta sig dit......pastasallad med kyckling,bacon och pesto...marinerad fläskfile´ med potatissallad......och en god kaka...
Timon ska röntga lungorna idag, håll tummarna att det ser bra ut, jag skriver ikväll hur det går......såååå söt liten Maja...
...eller inte, men vem blir rädd för den tandlösa käften?...hon tappar tänder varje dag...kanske inte Matte känner igen sin hund när hon kommer och hämtar henne...
...det är så jobbigt att ha henne här för det funkar så bra och nu ångrar jag självklart att jag sålde alla valparna!?!?...klok eller...
...jag var ju lite orolig eftersom Timon behöver lugn och ro men Maja fattar det...

Ha en Bra dag Allihop!!

3 kommentarer:

  1. Trevlig helg, och hoppas det är bra med Timons lungor!

    SvaraRadera
  2. Nu är jag nyfiken! Hur gick det idag???

    SvaraRadera
  3. Grattis till eran födelsdagar,vad gott det se ut med eran mat,hoppas att ni har fint väder.
    Hur var det igår?
    vi hade det iskalt,dem hade lovad sol men den fanns inte i Grästorp
    Kram Inga

    SvaraRadera