onsdag 21 april 2010

TIMON ÄR DÅLIG!!

Timon är inlagd på Blå Stjärnan i Göteborg efter att ha blivit akut dålig i går eftermiddag.
Han har lunginflammation, ligger kvar för att det var jobbigt med andningen.
Han är nu feberfri, har fått lite mat ikväll, har det bättre med andningen men hostar mycket.
Det finns en orsak till allt som händer i våra liv, det var därför jag inte skulle ut och flyga.
Nu finns jag nära även om jag inte kan göra så mycket för Timon utan proffs får ta hand om honom.
God Natt Allihop!

6 kommentarer:

  1. Håller alla tummar jag kan för att Timon snart ska vara bra igen!!
    Massor av kramar till er !!

    SvaraRadera
  2. Ja Annika det finns en mening med allt verkar det som, du med Timmon och jag som skall bli farmor för tidigt, det var ändå lite bra med askmoln.
    Nu hoppas vi Timon blir bra.

    SvaraRadera
  3. hoppas Timon snart är kry igen

    SvaraRadera
  4. Japp mening med allt.
    Jag håller tummarna och att farbror timon är hemma nästa helg när vi kommer =)

    Min gamla farbror, han ska då finnas några år till =)

    SvaraRadera
  5. Ska hålla våra tummar och klor så att Farbro Timon snart får komma hem.

    Kramar i massor
    Pia och Ninja

    SvaraRadera
  6. Hoppas att Timon mår bättre snart.
    Hans syster och uppfödare håller klon och tummar att han snart kommer hem.
    Ju allt har sin mening i livet.
    Kram

    SvaraRadera