onsdag 7 april 2010

AGNES 11 MÅNADER!!

...2 dagar försent men vädret har inte varit bra att fota i, idag har det varit lite ljusare ute och Maria Pia ställde upp Agnes damen ute...
...försökte göra det meeeeen någon kom som vanligt och ställde sig framför...
...så det var bara att ställa upp honom...gamle mannen...se´n var han nöjd och gick iväg...
...då kunde vi äntligen ställa Agnes...
...men Agnes hade lite "studs" i kroppen så idag fick det gå snabbt för hon hade annat att pyssla med......??...
...!!...

Maria Pia och Per-Erik har åkt hem idag,vad jag har njutit när dom varit här, jag längtar redan efter valborgs helgen när dom kommer nästa gång...

9 dagar kvar!!

God Natt Allihop!

3 kommentarer:

  1. Agnes är så härlig!!Så vacker.Älskar hennes färg.

    SvaraRadera
  2. 8 dagar kvar!!!
    Sen drar vi. Fina foton på flickor och pojkar som vanligt.

    SvaraRadera
  3. Nu går det snabbt till Agnes är 1 år! Då blir det väl fest??
    Jag har faktiskt inte tänkt börja sticka.....
    jo tanken kom, men jag förpassade den snabbt. Det får bli blivande gammelfarmors lott, Rolands mamma älskar att handarbeta. Jag har inte tid.....

    SvaraRadera