fredag 5 juli 2013

VALPKULLEN MINSKAR!!!

nu flyttar den ena efter den andra hem till sina egna familjer...
i lördags flyttade rost hane/Bonzo till Norrhult...
 Tina och Peter med barn!!
Lycka till med er nya familjemedlem!!
 
och i tisdags körde jag lila tik/Stella till sin nya familj i Mölndal
Linda, Martin, Hannes, Anton och Ebba!!
Lycka till med er nya familjemedlem!!
 
nu är det 4 valpar kvar och på lördag flyttar blå tik/Zelda,
den 15:e flyttar vit tik/Arwen
och den 26:e flyttar grön hane/Bosse till sina egna  familjer...
 
kvar blir orange tik/Sahara som flyttar till sin familj i slutet av augusti...
 
när dessa valpar föddes trodde jag aldrig att det skulle bli sådana underbara personligheter av dessa "byrackor" 
en underbar mix av Agnes och Hjalmar som jag hoppas även
 visar sig i framtiden vad gäller arbetsvilja och utseende,
så många förfrågningar och kommentarer på Blocket annonsen...
nästan 15000 träffar på dom veckorna annonsen fanns där...
 
jag är så ledsen för att jag inte hinner uppfostra någon valp nu och därför inte kan behålla någon av dessa juveler... 
 för tiden behövs till tonåringarna i huset...
Elsa... 
Elsa...
 och Hjalmar...
Hjalmar...
 
 som jag fångade i flykten...
och där dottern ärvt den "vackra" blicken efter sin far...
 
 vi var på utställning I Borås förra helgen och tonåringarna skötte sig bra,
en tuff domare gav Hjalmar very good vilket gav Hjalmar en andra plats i en juniorklass med 4...
 
samma tuffa domare tyckte om Elsa och hon fick excellent, CK och blev tvåa i juniorklassen med 4...
mina duktiga tonåringar...
 
 
Sahara...
den där katten äter jag upp en vacker dag... 
bus i trädgården... 
Zelda ser bekymrad ut...
 
 
 
Sov Gott!!!


1 kommentar:

  1. Er så glad for at alle har fått gode hjem og at alle er friske og fine, Agnes inkludert. Lykke til alle Agnesbarn i den store verden!

    SvaraRadera