måndag 8 juli 2013

SHOPPADE LOSS!!!

igår och lite idag också...
 
jag letade efter en pool till barn och hittade denna fina "pool" som valparna kan kliva i själva men...
Bosse tyckte mer om trädgårdsslangen och Sahara gick iväg...
Arwen drack ur poolen...
det var roligare att leka med pinnar... 
alla tre på samma pinne... 
Sahara
 
 
gissa vad som får Agnes att springa sååååå... 
rätt, fem nya frisbee shoppades också igår...
och Agnes älskar ju detta... 
kolla Arwen i vänsterhörnet,
 hon springer för kung och fosterland i tron att nå´t farligt händer
för Agnes skäller när hon vill ha frisbeen... 
Agnes och Elsa...
 
ge F*N i min frisbee... 
vi delar...
två på samma gång...
ha jag fick en men... 
det är roligare att dela...
 
till mig handlade jag också...
tofflor, tofflor och tofflor,
byxor och top,
lite annat smått och gott...
 
Arwen och Sahara... 

Hjalmar...
Cherie... 
Cherie och Arwen...
 
 
GOD NATT!!!
 


1 kommentar:

  1. Hej Annika,

    det är med sorg i hjärtat jag ser valparna försvinna från din blogg. det har ju blivit en vana att gå in här och älska ihjäl dem en stund varje dag. Och så tomt det kommer bli i din trädgård med bara sex stora energiska hundar i framtiden. Jag hoppas liksom andra att du ska göra om denna parningen - men medvetet denna gång - för det verkar som om setter/bracco är den perfekta blandningen! Ska bli kul att få följa deras utveckling. Du kan väl blogga om hur de blev sedan när de växte upp. Om de blev lika coola som sina föräldrar eller mer "högoktaniga" och med skarp jaktinstinkt...

    Här hemma har det varit en intensiv vecka. Vår jaktlabbemixtik förlöstes med kejsarsnitt förra tisdagen och sedan mådde hon lite risigt några dagar efteråt (enormt hässjig, stressig och hade förlorat en hel del blod) men nu mår hon finfint igen och jag har börjat ta igen ett rätt avsevärt stort sömnunderskott!!!
    Nyfiken vad det blev?
    Jodå, en helt lagom stor kull med sex stora starka svartglänsande valpar (3 av varje) och de går upp i vikt som galningar. Den största killen passerade ett kilo igår och den minsta tjejen ligger inte långt efter på 850 gram.
    Kramar från oss i Skåne/Susanna

    SvaraRadera