måndag 22 juli 2013

ÄNDRADE PLANER!!!

blev det när det var så fint väder,

har målat brädor hela helgen istället för bada och trimma Cherie...
nere i hörnet syns hur deppig Cherie blev...
men Cheries öron är kammade i alla fall...
fy vad tovig hon var...

Gubben har hängt i byggställningen hela helgen...
han har semester...inte...
kolla detaljer på denna bilden, valparna är så coola,
dom går omkring och grejar på tomten
 
sedan burade jag in gubben så han inte skulle ramla ner från byggställningen...
 
Agnes är sitt gamla Agnes och jag får rädda valpar...
 dom flyger som vantar när dom stora får fnatt...
och flyger det gör Agnes också...
jag hittade ett getingbo idag och det måste kollas var det är...
Maja är på semester hos oss 10 dagar... 
Maja... 
prickig Maja...
frampå eftermiddagen börjar hundarna röra på sig... 


 



underst i den högen ligger katten Sushi och spinner... 
Sahara... 
Sahara...
Bosse...

 


 
 
och jag har faktiskt mysat mig också, fotade en del med mikroobjektivet...
undrar när jag kommer iväg på fotokursen...
 

 
SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. Jag vill gå fotokurs hos dig! Ljuvliga ljuvliga bilder. Ljuset som spelar över den gyllenröda setterpälsen. Och gubbe infångad i bur. Fantastiskt! Och på bilden av valparna med flygöron ser man ju att de är mycket rastypiska. För visst är det "irländsk brasettco" korsad med belgisk jättekanin vi talar om..? Kram. Susanna

    SvaraRadera