torsdag 11 juli 2013

KALAS IGEN!!!

en dag i förväg firade vi svärsonen som fyller år i morgon
Grattis Per- Erik!!!
här kommer Maria Pia med tårtan...
och här kommer Per-Erik..
 
i eftermiddags åkte Maria Pia och Per-Erik hemåt Baggbo
efter att ha semestrat här men vi ses vecka 31 igen...
 
vi har också hunnit med finbesök av Bilbo och matte Cecilia,
Bilbo flyttade ju för 3 veckor sedan så jag var lite nyfiken på vad han skulle tycka...
 
när han kom in genom grinden tyckte han allt att det var lite läskigt men sedan kände han igen mig och lukterna, slängde sig på mig och pussades,
 snabbt över till syskonen som är kvar och sedan var det full rulle...
bus med syskonen...

 
 det går fort...  
 
Arwen... 
 
Sahara...
Agnes och Sahara... 
kramas... 
och genast kommer resten och vill kramas...  
ouch, sitt inte på min mage... 
Arwen... 
Sahara... 
Bosse... 
Bosse... 
Bosse... 
dela samma pinne... 
vad gör ni... 
jag med... 
nä nä då... 
kan jag få den goa biten på pinnen... 
snälla mamma... 
 "onda ögat"
Bilbo... 
funderar... 
och vilar en stund...
Tösen gillar inte valparna alls... 
men även om hon blänger
så får dom vara ganska nära ibland utan att hon skrämmer dom...
 
tack för gott fika Cecilia!!! 
 
 
God Natt!!!


1 kommentar:

  1. Återigen: vilka underbara valpar..hoppas verkligen dina valp köpare skickar dig några foto då och då och att dom hamnar HÄR..;-)
    Fantastiskt fina bilder..!!

    SvaraRadera