fredag 21 juni 2013

MIDSOMMARAFTONENS SISTA MINUTER!!

 
hoppas ni alla haft en fin midsommar!!!
någon liten solstrimma har väl alla fått idag i vårt avlånga land...
valparna har haft "husse" hemma idag och han har firat hårt med valparna,
så hårt att dom ramlat ur huset...
 
för jag har jobbat idag, sååå jättefin dag med inget stress och kollegor som dukade så fint till våra äldres midsommarlunch och våra kockar i köket som gjort så god mat...
 med glädje går jag till jobbet i morgon igen...
 
veterinärbesiktningen gick fint igår, några var lite åksjuka men var lugna i bilen
och alla valpar var jätteduktiga hos veterinären och mådde bra så klart...
 
valpar börjar flytta i övermorgon, dom behöver det, ikväll var grön hane "nödig" på papper och snurrade runt och pep, jag haffade honom och gick ut med honom,
både kiss och bajs i halvmörkret fast han var bara med mig, duktig kille...
därför behöver valparna sina egna familjer som hinner med varje individs träning på "potta"
jag får ju som tur är njuta av några av dom lite extra tid...


 

 

Du! kom tillbaka och hjälp till med ungarna!!
gammelmormor Cherie tycker om valparna... 

Elsa sätter valparna på plats...
 


nu ska jag lägga mig, mer bilder kommer när jag kommer hem från jobbet...
 
 
Sov Gott!!! 

1 kommentar:

  1. Super söta bilder :-) längtar till jag kommer hem och kan uppdatera med bilder från Dublin puss och kram

    SvaraRadera