tisdag 25 juni 2013

LEDIG IDAG!!!

och fått infektion i ett finger, så typiskt...
men kan ju med gott samvete sitta här och klistra bilder...
ett gäng bilder idag igen men dom är från helgen...




 
Arwen innan designhalsbandet köptes... 
 



Arwen... 
Bosse i kläm... 
Lexi som flyttat... 
 


 
jag älskar verkligen att fota dessa små...
svart och marinblå har flyttat i helgen som var
men jag har inte fått in alla gamla bilder ännu...
 
men jag har ju faktiskt vinklat kameran åt andra håll också...


 
 


 

 


 
 
 
 
 

 
min fina streptocarpus...
midsommarbuketten...
 
 
 
 
 
Sov Gott!!!
 

1 kommentar:

  1. Åhhhh annika!!! I högform igen. Får jag köpa din kamera istället för en valp? Är den trygg och stabil och cool? Kommer den på inkallning? Har den några fobier mot att fota svarta hundar tror du?

    Kraam! Din kända beundrarinna Susanna

    SvaraRadera