torsdag 20 juni 2013

BESIKTNING IDAG!!!

och det är både roligt och sorgligt att valparna
 är leveransklara och mogna för flytt till ny familj...
det har varit 8 fantastiska veckor att följa dessa ljuvliga, underbara, söta, busiga, kluriga,  ja allt ni kan hitta på...
"byrackor"...ingen visste ju vad det skulle bli av dom...
Jag är avundsjuk på er som ska köpa en av dessa sötnosar...
idag var vädret tråkigt så bilderna är inte så bra...
Bilbo marin hane... 
grön hane... 
Agnes låter fortfarande valparna "tutta"  
men har börjat öka i vikt ordentligt...
blå tik... 
orange tik diskuterar med Elsa... 
som trycker till henne... 
klura på den då... 
jag tar väl den skålen då... 
idag fick valparna märgben, vilket liv, dom sjunger som Agnes till maten... 
dubbelt upp av vattengenen har dom ju... 
och grön hane har pappa Hjalmars houdinigen...
alla andra är inne i valphagen inklusive jag
och plötsligt ser jag något i ögonvrån, fråga inte hur det gick till för det vet jag inte???

 
God Natt!!!

2 kommentarer:

  1. Skönt att se att även du kan ta lite sämre bilder om förutsättningarna är mindre goda. Jag menar, annars är jag sjukt imponerad över din förmåga att fånga valpar och hundar i obetalbara ögonblick. Det finns få utmaningar för en fotograf så svåra som att fota hundar eftersom de bara kör nosen i backen så fort kameran åker fram. och valapr ska vi inte tala om...de vill ju bara gosa så fort man visar sig i närheten... men jag antar att du ligger kamouflageklädd i buskarna och lurar i timtal för att smälta in i omgivningen....

    ps,

    Och jag vill fortfarande köpa varenda valp omedelbart pronto!


    Susanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Susanna!!
      Jag vandrar där ute i trädgården med "låda" på magen,
      valparna ser mig så klart och rusar precis som du säger fram för att pussas.
      Ha det Gott!

      Radera