onsdag 12 juni 2013

6 VECKOR GAMLA OCH SÖTAST!!!!

 
 
nu är dom bara sötast i världen... 
 
valparna alltså...
lite långt mellan uppdateringar
men jag har faktiskt tack vare vår dotter Maria Pia varit på minisemester i Finland,
hon var hemma med alla djuren
4 dagar som jag verkligen behövde
TACK älskade unge!!!
 


 

 

 
 
 
 
 


min älskling... 
min älskling somnade på min rygg...
Zzzzzz...
 
nu är det knappt 2 veckor kvar till valparna börjar flytta till nya hem...
skattjakt och valparna spårar lika bra som dom stora, detta är första gången... 
lite vila i skattjakten... 

pappa Hjalmar och dotter...
det går så fort för valparna nu att dom inte längre fastnar på bild utan fartränder... 

 
den som överraskat mest nu är pappa Hjalmar, denna tonåring har Vuxit och vallar valparna utomhus som en riktig hönsmamma... 
 
går dom för långt från "lyan" så är han genast där och motar dom han har t.o.m "nypt" någon valp i bakbenet om den planerat att rymma för långt...
 

lila tik har en skatt och försöker smyga sig förbi... 
Elsa och Hjalmar som sett att hon smyger med något... 
katterna hjälper som vanligt till att "fostra" valpar...
nu tar jag vanten... 
aj, slå mig inte i huv'et...
då får du den inte alls...




 donk...
 
mer bilder kommer till helgen...
 
 
GOD NATT!!!

1 kommentar:

  1. Inget att tacka för:-D vad gör man inte för sin familj?? Klart ni skulle iväg på mini semester du och pappa :-D syns snart igen puss

    SvaraRadera